My life in Lynchburg

De eerste week

Het is inmiddels iets meer dan een week geleden dat ik mijn geliefde vaderland verruilde voor het mooie Amerika. Eerst 3 geweldige dagen in New York City waar ik hele leuke mensen heb leren kennen en waar ik prachtige dingen heb gezien (times square, statue of liberty, central park etc.) En sinds afgelopen zaterdag in Lynchburg, waar ik nu de tijd van mn leven beleef! Sinds maandag school, wat natuurlijk geen pretje is maar het is opzich aardig uit te houden. Ook voetbaltraining is sinds maandag begonnen en vandaag hebben we al onze eerste wedstrijd: Om 5:30 pm uit bij New Coventry. Voor nu is dit wel een beetje alles wat ik te melden heb dus ik laat hierbij. Jullie zullen snel meer van me horen! See ya

Reacties

Reacties

Ronald

Mooi verhaal; kort en krachtig.
Je schrijft "De tijd van m'n leven!" Prachtig, wat wil je nog meer?
Lees je binnenkort graag weer :-)
Take care!

Irene

Hoi Stefan, geweldig dat je het zo naar je zin hebt! Ja joh, school moet nu eenmaal, maar dit is toch vele malen leuker dan in Holland. Pas op voor je scheenbenen en enkels met al dat voetballen. Have fun!

c.bannenberg

wat moeten wij hier nog an toevoegen,GENIET er van,o,ja leuke meiden zijn daar ook! Groeten Riet en kees.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active