My life in Lynchburg

De laatste loodjes

Hallo allemaal!
Afgelopen woensdag zijn de eerste exchange students van Travel Active al vertrokken
voor hun oriëntatie in New York. Voor mij beginthet ook al op te schieten, nog 10 dagen en dan vlieg ik naar New York. Drie dagenmet onze groep de stad verkennen en op zaterdag nog 2 uur vliegen naar Richmond in Virginia.

Daar komen de Trents, mijn gastgezin, me ophalen en ook Takahiro zal erbij zijn.
Hij is een Japanse exchange student die ook bij de Trents woont. En met hem zal ik ook bij
de seniors (12th grade) op Holy Cross zitten. Heel veel nieuws dus om naar uit te kijken.
Ondertussen is hier het afscheid nemen begonnen, beetje vreemd. Mijn broer heb ik
vandaag voor een jaartje gedag gezegd. Hij gaat op vakantie en komt pas terug als ik
in New York ben. Gisteren ook van alle grootouders afscheid genomen.
Afgelopen week heb ik de laatste inenting gekregen, nog even een verstandskies laten
trekken, en heb ik de laatste inkopen gedaan. Ben er klaar voor, maar moet nog even
wachten.

Via deze blog zal ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van mijn leven in
Virginia, en als je graag een mailtje wilt ontvangen wanneer ik een nieuwe blog heb
geplaatst kun je hiernaast je e-mail adres invullen!

I'll keep you posted!
Stefan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active