My life in Lynchburg

Living American

Ha thuisfront!

Een nieuwe maand, ofterwijl tijd voor een nieuw verhaaltje vanuit het geweldige Amerika!

Ik voel me hier al helemaal thuis en heb het geweldig naar m'n zin! Op school gaat het goed en ook met voetbal gaat het lekker! Vorige week hadden we onze eerste (en tot noch toe enige) wedstrijd en ik stond gelijk in de basis. Na 18 minuten mocht ik zelfs de score openen maar helaas werd na een half uur de wedstrijd gestaakt wegens een zware onweersbui. Deze week hebben we maar liefst drie wedstrijden.

Buiten voetbal heb ik natuurlijk ook gewoon school. Hier gaat alles ook prima en heb ik al veel vrienden gemaakt! De docenten zijn over het algemeen ook erg aardig en behulpzaam.

Behalve de twee boven genoemde gaat het leven daarbuiten natuurlijk ook vrolijk door. Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst naar een American Footballwedstrijd geweest. Gelukkig had ik het wel al vaker op tv en dergelijke gezien en snapte ik dus voor het grootste deel de regels wel. Het was erg leuk! Morgen is het Labor day en gaan we na voetbaltraining naar een meer op ongeveer een uur afstand van Lynchburg..

Hoe het daar was en nog meer lees je in mijn volgende blog!

Peace, Stefan.

Reacties

Reacties

Ronald

De vraag lijkt te worden of je over een jaar nog wel terug naar Nederland wilt... ;-)
Geniet ervan!

C.Bannenberg

Hallo Stefan,,mooi om te lezen,en geniet er van,maar dat merken we aan je schrijven.hier is het weer ook niet alles,veel regen. Deze week zal het beter moeten worden. Ga zo door zal ik zegen. Groeten ! Riet en kees.

Ellen

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! ????

Peter

Lekker hoor, kan ik ook komen?
Mooi dat je het zo naar je zin hebt. Wie weet ligt je toekomst daar.

Irene Noorthoek

Hai Stefan, geweldig dat je het zo naar je zin hebt! En dat je ons helemaal niet mist (snif snif). Ik miste toch een beetje de icecubes in de bucket. Misschien kunnen ze het nog een keertje overdoen. Good luck en have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active